Modelul 488 GTB a fost lansat oficial luni la Palatul Parlamentului. Comenzile acopera deja cota alocata de producator pentru Romania pentru anul 2015 si partial pentru anul 2016, a precizat Andreea Mihai, director de vanzari la Forza Rossa.  

"Pana la finalul anului vom livra cinci automobile, iar primul a fost deja livrat inainte de lansarea oficiala'", a declarat MIhai.

Modelul 488 GTB deschide un nou capitol in istoria motoarelor de 8 cilindri, marca Ferrari, la 40 de ani de la prezentarea primului sau motor V8, amplasat pe puntea spate a modelului 308 GTB.

Noul Ferrari 488 GTB aduce performantele specifice unei masini de circuit pe sosele.

"Ferrari 488 GTB e o masina fascinanta, cu un habitaclu extrem de confortabil, dar si cu un exterior futurist, modelul imbinand asa cum ne-am obisnuit, tehnologia de ultima generatie cu design-ul exclusivist. De aceea masina se adreseaza, cum spun francezii, 'pour le conaisseurs'', a afirmat presedintele Forza Rossa Holding, Ion Bazac.   

Design-ul aerodinamic poarta amprenta Ferrari Styling Centre: linii curate si prize de aer generoase, in capota si aripi spate, dau nota aparte modelului Ferrari 488GTB si duc mai departe linia indrazneata a modelului initial, 308 GTB.

Interiorul a fost si el redesenat, pe masura asteptarilor celor mai pretentiosi dintre cei pretentiosi: rezultatul e pastrarea unui habitaclu sportiv fara a face nici cel mai mic rabat asupra confortului specific doar unei masini, unice, cu adevarat de lux.  

Elementele de design exterior - partea frontala, dominata de spoiler-ul dublu, accentuat de asa numitul 'aero pillar' - amplasat central, de inspiratie tot din Formula 1, impreuna cu Motorul V8 de 3.902 centimetri cubi dotat cu doua turbocompresoare, genereaza un cuplu cu 41 % mai mare si un consum de combustibil cu 13% mai mic fata de predecesorul sau, Ferrari Italia 458.  

In prezent, V8-ul de 3.902 cc devine cel mai performant motor Ferrari cu zero intarziere la accelerare si un sunet de exceptie, seducator.

Modelul Ferrari 488 GTB ofera performante incredibile, in conditii de manevrabilitate excelente: 670 CP la 8.000 rpm, cu o putere specifica de 172 CP/litru, inca un record pentru un Ferrari de strada; un cuplu maxim de 760 Nm in viteza a saptea si un timp de raspuns de doar 0,8 secunde la 2.000 rpm in viteza a treia. In acelasi timp, 488 GTB accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 3 secunde si de la 0 la 200 de km/h in doar 8,3 secunde.  

"488 GTB este supranumita ' masina pe care banii nu o pot cumpara'. Clientii sai trebuie sa aiba 'rabdarea unui sfant' pentru a se putea bucura de acest supercar, dar merita pentru ca descopera putere extrema pentru senzatii de condus extreme", a declaart Marinel Burduja, presedintele board-ului Forza Rossa Financial Services IFN.   

Piata auto pe segmentul lux castiga in fiecare an cateva sute de romani care isi cumpara asemenea masini. Anul acesta au fost vandute 77 de autoturisme sport de la Porche, Mustang, Bentley, Lamborghini, Jaguar, Ferrari, dar si alte 225 de masini de lux.