"Aceasta crestere a fost generata de performanta excelenta a intregii game Dacia, trei dintre modelele marcii (Sandero, Duster si Logan) inregistrand vanzari de peste 100.000 de unitati. In 2015, Dacia a reusit cea mai impetuoasa crestere a vanzarilor din ultimii patru ani. Cu 36.946 de vehicule comercializate (+ 24,5% fata de nivelul inregistrat in 2014), Dacia isi consolideaza pozitia de lider pe piata din Romania, cu aproape o treime din vanzarile de vehicule noi.  Programul de reinnoire a parcului auto national - Remat - si-a dovedit si in 2015 utilitatea. Livrarile Dacia prin intermediul acestui program, destinat in principal clientilor persoane fizice, se ridica la peste 11.500 de vehicule", potrivit Dacia.

Dacia a lansat, totodata noi versiuni, serii limitate, echipamente noi.

"Cu peste 16.100 de unitati vandute, ceea ce inseamna aproximativ 43% din vanzarile totale, Logan berlina ramane soclul marcii Dacia in Romania. In 2015, oferta Logan s-a imbogatit cu o noua versiune, varf de gama, intitulata Prestige. Succesul berlinei Logan este completat de cel al variantei MCV care, cu 3.111 unitati comercializate, s-a impus drept cel mai vandut model break din Romania. Duster ocupa a doua treapta a podiumului, cu 7.271 unitati vandute. SUV-ul gamei Dacia beneficiaza, din ultimul trimestru al anului 2015, de o editie limitata intitulata Duster connected by Orange. Sandero (inclusiv versiunea Stepway), domina detasat segmentul B-hatch si, cu aproape 5.600 de unitati, se plaseaza pe locul al treilea in clasamentul pe modele. La randul lor, modelele Lodgy si Dokker au inregistrat vanzari in crestere in 2015, sustinute in buna masura de succesul noilor versiuni Stepway", se mai spune in comunicat.  

In ceea ce priveste pietele internationale, in total in afara Romaniei au fost vandute anul trecut 513.974 de masini, cu 6% mai multe fata de 2014.  

"Europa domina in clasamentul pe regiuni, circa trei sferturi din masinile vandute de Dacia in 2015 fiind inmatriculate in tarile Vechiului Continent.  Cu peste 100.000 de unitati, Franta este prima destinatie de export a Dacia. Cota sa de piata se ridica la 4,36%, ceea ce o plaseaza pe locul 5 in topul marcilor cele mai vandute in Hexagon, imediat dupa Volkswagen. Merita subliniata performanta inregistrata de Sandero, care se situeaza pe pozitia a 9-a in clasamentul celor mai vandute modele de pe piata franceza. Spania ocupa a doua treapta a podiumului, cu vanzari de peste 55 000 de unitati si o cota de piata de 4,6%. Germania se situeaza pe pozitia a treia, cu peste 47.400 de unitati, urmata la mica distanta de Italia, unde au fost vandute anul trecut aproape 46.800 de vehicule marca Dacia", anunta compania.

Pentru 2016, Dacia apreciaza ca isi va mentine si consolida pozitia de lider pe piata din Romania.

"Oferta de produse va fi completata prin introducerea, in decursul primului trimestru, a versiunilor Sandero si Logan echipate cu transmisie pilotata.  Totodata, procesul de modernizare a retelei comerciale Dacia va continua in 2016", subliniaza reprezentantii Dacia, potrivit Agerpres.