"Pana acum, peste tot in lume au fost lansate 8.000 de comenzi din partea clientilor nostri. Pana in prezent avem 200 de comenzi din partea clientilor romani, care nu au vazut masina, ceea ce pentru noi reprezinta un vot de incredere", a declarat directorul comercial al Dacia, Thomas Dubruel, citat de Mediafax.

Modelul Lodgy vizeaza un nou segment de clienti, respectiv al familiilor, si este primul model Dacia produs in afara Romaniei.

Dacia a lansat modelul de familie Lodgy in Romania, unde a primit deja 200 de comenzi, din cele 8.000 de cereri la nivel mondial, masina urmand sa fie prezenta, de joi, in showroom-uri.

Masina poate fi achizitionata pe piata romaneasca la preturi incepand de la 9.500 de euro, TVA inclus.

Reprezentantii Dacia nu au oferit cifre privind nivelul estimat al vanzarilor pentru noul model, dar au precizat ca grupul are ambitii foarte mari pe piata vest-europeana, iar pentru cea locala vizeaza pozitia de lider de segment.

Gama cuprinde trei nivele de echipare - Acces, Ambiance si Laureate - si patru motorizari: doua propulsoare pe benzina si doua motoare diesel.

Afacerile Automobile Dacia au crescut cu 15,5% anul trecut, de la 11,4 miliarde lei pana la 13,17 miliarde lei, dar profitul net a inregistrat un regres de 8%, de la 300 milioane lei la 275,1 milioane lei.

Portofoliul companiei mai include autovehicule in variantele Logan, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-up, Dacia Sandero si Dacia Duster, precum si piese de schimb sau de prim montaj. Monovolumul Lodgy, lansat in martie, este primul model produs in afara Romaniei.

Dacia este a doua marca a Renault, iar Romania reprezinta a sasea piata a grupului francez.