Mutarea era previzibila, spun expertii, in 2011 exporturile au fost de 3 ori mai mici fata de 2006, anul de glorie al Daciei Logan.

Lansat oficial in 2004, la Paris, ca masina de 5.000 de euro, Dacia Logan a ajuns apoi sa coste mai bine de 7.000 de euro. Un chilipir, insa pentru germani, francezi si olandezi care au cumparat numai in 2006 peste 76 de mii de unitati. Cu timpul, insa, interesul europenilor a scazut, iar numarul de vehicule exportate a scazut anul trecut la 26 de mii.

Asa ca oficialii Dacia se gandesc serios sa-si ia adio de la model. Noul model ar putea iesi pe poarta fabricii din Mioveni in Luna decembrie.

Pentru noul model, constructorul de la Mioveni se va inspira cel mai probabil din limuzinele marca Renault, spun specialistii. Asta inseamna ca Dacia Logan 2 va fi o masina mai spatioasa, cu un portbagaj generos.

Presa a publicat schite ale noii masini. Angajatii de la Mioveni vorbesc chiar de noi linii de productie aparute deja in fabrica.

Daca in 2006, pe poarta fabricii au iesit peste 170 de mii de modele Logan, anul trecut au fost doar 40 de mii.