Angajatii acestui dispecerat din Bucuresti se afla in fata unei situatii limita: un capat de statie nu mai raspunde la comenzi. Mecanicii de locomotiva conduc trenurile in orb si au nevoie sa fie dirijati.

Fata de anul trecut, numarul distrugerilor in sucursala CFR Bucuresti a crescut cu 30%, iar muncitorii abia mai reusesc sa schimbe piesele furate.

Furturile de la Calea Ferata au un efect dezastruos asupra calatorilor. De la inceputul anului, numai pe magistrala Bucuresti-Constanta intarzierile au fost de peste 340.000 de minute. Cumulate, acestea reprezinta o intarziere de 8 luni. Spre deosebire, toate trenurile din Japonia, acumuleaza timp de un an o intarziere de 36 de secunde.

Calatorii romani, prizonieri ai trenurilor intarziate, se vad nevoiti sa-si caute ocupatii in tren... fiecare dupa interese.

Pentru a stopa furturile, caile ferate vor fi declarate obiectiv de siguranta nationala. Asta inseamna ca de paza lor se va ocupa Jandarmeria. Numai de la inceputul anului statul roman a pierdut mai bine de 6 milioane de euro din cauza devastarilor.