Peste zece marci de volum din Romania, care detin impreuna peste 80% din piata, incearca sa-i convinga pe romani sa aleaga brandul lor, punand la bataie pentru prima data in acest an bugete de promovare de zeci de mii de euro.

Pe de alta parte, dealerii auto care au supravietuit dupa 2009, in conditiile in care 10% din ei au dat deja faliment, devin intermediari de vouchere, cel mai nou business din Romania estimat la 55 mil. euro, in conditiile in care se vor casa 60.000 de rable.

"Noi suntem interesati de achizitia de vouchere, pe care oferim in medie intre 1.000 si 1.500 de lei. Astfel, clientul care va cumpara o masina noua va plati aceasta suma, iar diferenta pana la 3.800 de lei o va reprezenta discountul primit", a spus Nicolae Sorescu, directorul Radacini Motors, dealer Opel si Chevrolet in Capitala.

Un sistem de intermediere a voucherelor a fost pus la punct si in provincie, in cadrul dealerului Ford Plus Auto din Craiova, dar care de aceasta data consta in formarea unei "baze de date".

Citeste continuarea in Ziarul Financiar