Cum i-a umilit Fiat pe rivalii de la Volkswagen. Incredibila farsa prin care italienii si-au facut reclama gratis pe seama germanilor

Italienii de la Fiat au ales ca teritoriu Suedia pentru a purta cel mai nou razboi cu nemtii de la Volkswagen. Si-au facut publicitate la ultimul model, Fiat 500, pe seama companiei germane, fara sa plateasca un cent.
Arma de care s-au folosit acum reprezentantii Fiat a fost Google Street View, scriu jurnalistii de la Daily Mail.
Italienii au fost pe faza, au vazut masina celor de la Google si au parcat ultimul model, Fiat 500, in fata sediului Volkswagen din Suedia.
Acum, cine va cauta sediul germanilor din Suedia, aflat pe Strada Sodertalje, va avea surpriza sa vada parcata in fata lui un Fiat 500 de culoare rosie.
Mai multe despre: #Fiat#Volkswagen
Pe acelasi subiect:
Prima pagina pe scurt:
Elon Musk a promis un premiu de 100 mil. dolari celui care oferă cea mai bună tehnologie pentru captarea emisiilor de dioxid de carbon
Liberalizarea prețurilor la energie. Ce pași trebuie să urmeze cei care vor să încheie un nou contract de electricitate pe piaţa liberă
Italia se confruntă cu cea mai gravă recesiune de după război. Moody s amenință Roma cu retrogradarea, dacă nu folosește eficient resursele de la UE

Comentarii (15)