Dacia a lansat la sfarsitul anului 2013 modelul Duster Phase 2, care a dus la inmatriculari ridicate in primul trimestru din 2014.

Inmatricularile grupului Renault la nivel global au crescut cu 0,8% in primul trimestru al acestui an, la 641.588 de vehicule, conferind producatorului auto francez o cota de 3%, pe o piata auto mondiala aflata in urcare cu 1,7%. 

Cresterea pietei si succesul noilor modele in Europa au compensat contractarea pietelor din Rusia si Brazilia. 

Veniturile grupului Renault au crescut in primele trei luni cu 13,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 9,388 miliarde de euro. 

In Europa, unde piata a avansat cu 8,9%, inmatricularile grupului au crescut cu 9,9%, sustinute de succesul modelelor Clio, Captur si Twingo, asigurand o cota de piata de 9,8%.

Brandul Renault a inregistrat o crestere de 11,8%, datorita modelelor Clio 4, Captur and Twingo, care au consemnat cresteri ale inmatricularilor de 17%, 27%, respectiv 40%. 

In Franta, inmatricularile grupului au urcat cu 3,1%, la 150.179 de vehicule, iar cele ale marcii Renault cu 7,1%. 

In urma rezultatelor peste asteptari din primul trimestru, grupul Renault a revizuit estimarile pentru 2015 referitoare la piata auto europeana, anticipand pe ansamblul anului o crestere de 5%. 

In sudul Europei piata si-a revenit puternic, in special in Spania, unde inmatricularile au crescut cu 44,9%, asigurand grupului o cota de piata de 11,9%. Sandero a ramas lider de piata in Spania, in cazul vehiculelor vandute persoanelor fizice.  In Italia, a treia mare piata a grupului, inmatricularile Renault au avansat cu 28,3%, iar in Marea Britanie cu 18%. 

Grupul Renault anticipeaza ca cererea de pe piata auto globala va creste in acest an cu 2%, iar pe piata europeana cu 5%.