Logan este singurul model dintre primele cinci incluse in clasament care a fost pe crestere in 2010 si singurul reprezentant al Renault in top 25, potrivit datelor Comisiei Constructorilor Auto, din cadrul Asociatiei Companiilor Europene in Federatia Rusa.

Rusii raman fideli modelelor marcii nationale. Primele doua pozitii ale clasamentului au fost ocupate de Lada, cu modelele Priora si Samara, cu vanzari de 11.888 unitati si, respectiv, 9.905 unitati in primele luni din 2010, in scadere, insa, cu 24%, respectiv 36% fata de anul trecut.

In primele doua luni din 2010, in Rusia s-au vandut aproape 166.000 de masini, mai multe decat se vand in Romania intr-un an.

In Rusia, Logan este produs alaturi de Sandero la uzina Renault Avtoframos amplasata in apropiere de Moscova. Pentru a face fata cererii, grupul francez a dublat recent capacitatea fabricii la 160.000 de masini anual, in urma unei investitii de 150 de milioane de dolari.

Guvernul rus a lansat un program prin care acorda stimulente financiare de circa 1.200 de euro la casarea unei masini vechi pentru cumpararea alteia noi, cu scopul de a revitaliza piata auto, afectata sever de criza economica. 

Programul prevede acordarea unor prime de 50.000 de ruble (1.200 euro) la casarea unui automobil mai vechi de zece ani pentru cumpararea unei masini fabricate in Rusia.

Schema implica fonduri de 11,5 miliarde de ruble (277 milioane de euro) si va expira la inceputul lunii noiembrie. Autoritatile estimeaza ca aproximativ 200.000 de automobile noi vor fi achizitionate prin intermediul programului.