Vopsita intr-o nuanta stralucitoare de rosu, IISB-One are doua motoare electrice independente la rotile din spate, de 80 kW fiecare, pentru a oferi posibilitatea unei accelerari puternice. 

Puterea automobilului vine de la un set de baterii reincarcabile de 355 volti. Acestea pot fi conectate la o sursa de alimentare din retea sau prin incarcare rapida prin intermediul placilor de inductie la statiile amenajate special. 

Masina este testata in mod regulat pe drumurile din jurul orasului Erlangen din apropiere de Nuremberg.

Modelul IISB-One este bazat pe automobilul sport artizanal Artega GT din care au fost fabricate numai 130 de exemplare.

ISB-One vine de la abrevierea germana a numelui institutului care a conceput-o (Institut für Integrierte Systeme und Bauelementetechnologie), precizeaza DPA, potrivit Agerpres.

Elementele de noutate ale IISB-One constau in modularitatea sa si in capacitatea de a accepta o varietate de dispozitive de stocare a energiei si de configuratii ale sistemului de propulsie, scrie news.boldride.com.