Super Bowl 2013 a fost din nou momentul anului in SUA. Peste 100 de milioane de oameni care s-au uitat, venituri de 250 milioane $ pentru televiziuni, vanzari record la fast-food-uri.

O mare parte din buzz-ul pe care il genereaza meciul anului e show-ul din spate, inaintea, in pauze si la finalul finalei. Anul acesta, Beyonce a cantat live pentru o tara intreaga si pentru cei 100.000 de spectatori.

In desfasurator a fost trecuta si cu un moment in a doua pauza, in care General Motors ar fi trebuit sa-si traiasca momentul de glorie cu noul Corvette C7 – vedeta Salonului de la Detroit. Cum spotul de 30 de secunde s-a cumparat cu 4 mil. $, GM s-a gandit la un deal mai ieftin si mai bine-plasat vizual. Planul era sa existe un Corvette la linia de 50 de yarzi in timpul live-ului Beyonce de la pauza mare (intre al doiela si al treilea sfert). La sfarsitul miniconcertului, artista ar fi trebuit sa plece la “vestiare” cu noul Corvette. Din motive misterioase, pe care General Motors le-a discutat cu jumatate de gura, nu s-a mai intamplat nimic. Nu a mai fost nici o masina pe teren, iar Beyonce a plecat pe picioarele ei de pe gazon.

Explicatia oficiala este ca “dintr-un motiv sau altul, deal-ul nu a mai iesit, asa ca a fost o schimbare in al doisprezecelea ceas”. Pana la urma, Joe Flacco de la Baltimore Ravens, declarat MVP-ul meciului, a castigat masina “lui” Beyonce.