Bolidul de curse a fost construit de insusi Enzo Ferrari pentru a prinde viteze imposibile la acea vreme: 280 km/ora. Astazi, 90% dintre masinile fabricate abia daca prind 200 de km/h, iar celelalte 10% sunt restrictionate electronic la 250 de km/h. Atunci insa nu exista electronic, totul era mecanic, iar motoarele erau asistate de cel mult compresoare.

Ferrari 250 GTO prinde 100 de km/h in 6,1 secunde, un alt punct impresionant in fisa tehnica. Concurenta din toate timpurile, Mercedes Stirling Moss, a fost vanduta cu 35.000.000 $. Cel mai scump Ferrari din toate timpurile s-a cumparat la licitatie cu 41.000.000 $.

In afara de acest 250 GTO, cele mai scumpe masini de epoca vandute pana azi sunt:

1. Testarossa Prototype din ’57 – 16.4 mil. $

2. Testarossa din ’57 – 12.2 mil. $

3. 250 GT California Spyder din ’61 – 10.9 mil. $

4. Duesenberg Model din ’31 – 10.3 mil. $

5. Bugatti Royale Kellner Coupe din ’31 – 9.7 mil. $