Asociatia Wettbewerbszentrale a anuntat intr-un comunicat ca va depune o plangere in cazul in care Opel nu va modifica pana joi campania de publicitate.

Wettbewerbszentrale reuneste un numar mare de companii si federatii profesionale mari si are rolul de supraveghere a campaniilor de promovare ale companiilor.

"Criticam aceasta publicitate inselatoare intrucat, contrar a ceea ce afirma, Opel nu ofera de fapt garantie pe viata", a explicat presedintele asociatiei, Reiner Munker.

Opel, divizia europeana a grupul american General Motors, vrea sa isi refaca imaginea dupa problemele legate de procesul de restructurare, precum si cota de piata. Compania a anuntat la inceputul lunii august ca va acorda garantie nelimitata in timp pentru noile vehicule produse.

Limitele acestei garantii sunt precizate in oferte cu caractere mici.

Astfel, garantia este de fapt valabila in limita a 160.000 de kilometri parcursi. In plus, numai primul proprietar poate beneficia de o astfel de garantie, care este valabila doar pentru anumite piese.

Un purtator de cuvant al Opel a declarat ca reprezentantii companiei vor analiza reprosurile formulate.