Astfel, veniturile Orange Romania au coborat cu 0,6%, de la 452 milioane euro in primul semestru al anului trecut la 449 milioane euro, dar au urcat usor in trimestrul al doilea, cu 0,2%, la 230 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de operator.

Daca se exclude efectul reducerii tarifelor de interconectare, cresterea veniturilor la nivelul celui de-al doilea trimestru este de 3,8%, precizeaza Orange Romania.

Compania avea 10,2 milioane clienti la finalul lunii iunie, fata de 10,283 milioane la sfarsitul anului trecut, potrivit raportului financiar prezentat joi de grupul francez Orange.

"Se inregistreaza o tendinta de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplatite catre abonamente. Astfel, in ultimele 12 luni umarul de abonati a crescut cu peste 6%", se spune in comunicatul Orange Romania.

De asemenea, traficul de internet pe mobil inregistrat in reteaua Orange a urcat cu 90% fata de perioada similara a anului trecut, odata cu cresterea vanzarilor de smartphone-uri, dezvoltarii aplicatiilor si serviciilor oferite.

Orange Romania a lansat la finalul anului trecut serviciile de date la mare viteza 4G pentru tablete si modemuri, disponibile si pentru smartphone-uri incepand din luna aprilie.

Totodata, operatorul a intrat in iunie pe piata serviciilor de televiziune, prin Orange TV, cu o oferta de 100 de canale, din care peste 40 sunt transmise in format HD.