Livrarile de autovehicule ale companiei franceze au crescut cu 16% in Europa si cu 18% in China.

Peugeot este pe pierdere de doi ani si a incheiat un parteneriat cu grupul chinez Dongfeng Motor pentru a accelera extinderea in afara Europei, unde piata auto a coborat anul trecut la minimul ultimilor 20 de ani, dar intrat intr-o perioada de revenire la inceputul lui 2014.

Directorul general al PSA Peugeot Citroen, Carlos Tavares, care a preluat recent conducerea companiei, incearca de asemenea sa reduca cheltuielile si sa reorienteze oferta catre cele mai profitabile modele.

"Prioritatea noastra este ca grupul sa fie din nou profitabil. Prioritatea sunt preturile si o strategie stricta de administrare a acestora", a declarat intr-o conferinta directorul financiar al companiei, Jean-Baptiste de Chatillon.

Peugeot anticipeaza ca piata auto europeana va creste cu 3% in acest an. Grupul francez a fost una dintre princnipalele victime ale crizei economice din Europa, unde vanzarile auto au scazut timp de sase ani consecutivi. Cota de piata a companiei in Europa a coborat la 10%, fata de aproape 13% in 2007.