Cei doi sunt prezenti la Salonul Auto de la Paris, in cadrul zilelor dedicate presei.

"In 2011, nu vad motive pentru relansarea pietei auto. Ma astept la o evolutie proasta, in continuare, dar sa speram macar la o stabilizare la nivelul vanzarilor de anul acesta, la oprirea scaderii", a declarat, pentru Mediafax, Tariceanu.

El a argumentat afirmatiile spunand ca se bazeaza pe date economice reale, care nu indica o reluare a cresterii economice, ci, dimpotriva, o scadere.

"De asemenea, datele statistice arata ca si anul viitor vom asista la o scadere economica. In acest context, nu avem motive sa credem ca piata auto o va lua din loc, asta mai ales cand increderea consumatorilor este foarte scazuta, iar bancile nu au reluat creditarea. Deci piata auto nu va asista prea curand la o crestere", a mai spus Tariceanu.

La randul sau, Vladescu spune ca piata auto din Romania se va stabiliza incepand cu anul viitor, iar din 2012 vanzarile vor incepe sa creasca.

Totodata, el a adaugat ca este foarte putin probabil sa mai aiba loc in curand noi investitii in domeniul auto.

"Sunt sanse extrem de reduse de a atrage in aceasta perioada si in viitorul apropiat investitiile unui nou constructor auto, asta pentru ca in prezent exista o supracapacitate de productie la nivel global. Sa ne rugam sa reusim sa-i tinem pe cei doi constructori existenti si sa ajunga la cifre maxime de productie, moment in care Romania va deveni un nume pe harta productiei de automobile", a declarat Vladescu pentru Mediafax.

Referitor la modificarea contractului, incheiata de Ford si autoritatile romane, Vladescu a precizat ca a fost o "miscare" fireasca.

"Faptul ca Ford a solicitat amanarea angajamentelor pentru un an de zile este in conformitate cu ce se intampla pe piata de profil. Vanzarile nu au inceput inca sa creasca, iar productia trebuie ajustata pietei existente. In continuare, Ford isi mentine angajamentele pentru Romania, uzina de la Craiova fiind unul dintre putinele proiecte industriale auto care merg inainte", a spus Vladescu.