Cheltuielile includ fonduri pentru noi modele si tehnologii, dar si pentru cresterea productiei operatiunilor din Ungaria, sporirea capacitatii in China si constructia unei noi fabrici in Mexic, a anuntat Audi. 

"Vom continua sa investim sume mari pentru a ne urmari strategia de dezvoltare. Expansiunea infrastructurii globale de productie ne va ajuta sa continuam sa crestem", a afirmat, intr-un comunicat, directorul financiar al Audi, Axel Strotbek. 

Audi vrea sa vanda cel putin 2 milioane de masini pe an pentru a depasi BMW la sfarsitul actualului deceniu. Expansiunea brandului de lux face parte din strategia Volkswagen de a deveni cel mai mai mare producator auto din lume pana in 2018. 

Pana in 2015, Volkswagen a planificat investitii de 50,2 miliarde de euro la divizia auto, inclusiv Audi. 

Avansul BMW fata de Audi este asteptat sa creasca anul urmator. Vanzarile BMW urmeaza sa urce cu 4,6%, la 1,54 milioane de unitati, in timp ce Audi va inregistra un avans de 1%, la 1,44 milioane de unitati, potrivit firmei de cercetare IHS Automotive.