"Dupa dezbaterea care a avut loc saptamana aceasta, programului Rabla ar putea sa i se dea drumul la 1 aprilie. Vad ca exista o cooperare cu patronatele din zona industriei auto, din zona REMAT-urilor, ca sa fie mecanismul bine inchegat. Ceea ce pot sa va spun este ca va fi un sistem diferit, care va exclude certificatele in forma de hartie, de acum incolo totul se va lucra in baze de date electronice, sigure si care sa ajute ca realmente nu numai sa scoatem din trafic rable, dar sa reimprospatam si parcul auto", a spus ministrul Mediului, citat de Mediafax

Programul Rabla pe 2014 ar putea aduce unele noutati, printre care inscrierea cetatenilor direct la dealer si eliminarea colectorilor, precum si acceptarea masinilor mai vechi de 8 ani, urmand sa fie distribuite 20.000 de tichete de cate 6.500 de lei, potrivit proiectului pus in dezbatere publica.

Korodi s-a referit si la cateva "provocari" pe care ministerul le are in perioada urmatoare. Potrivit acestuia, in domeniul gestionarii deseurilor trebuie sa fie modificate zeci de hotarari de Guvern si ordine de ministru subsecvente intr-o perioada de cel mult un an, pentru ca altfel se va bloca intreg sistem.

Korodi Attila si-a exprimat speranta ca ministerul va reusi sa "bifeze aproape integral fondurile europene", unde exista un flux constant, exemplificand ca luna trecuta au fost decontate 90 de milioane de euro.

Totodata, el a sustinut ca Fondul de mediu trebuie sa fie degrevat de proiecte care pot fi finantate si din fonduri europene, astfel incat la Fondul de mediu sa existe spatiul financiar necesar revigorarii unor programe importante, precum "Casa Verde".