''Astazi in Beijing, marcam premiera mondiala a unui nou model SUV de segment D, Renault Koleos. Koleos a fost complet regandit cu un stil puternic, dotari unice si capacitati complete de SUV”, a declarat Carlos Ghosn.

Noul Koleos completeaza gama superioara Renault, care include acum crossover-ul Espace, limuzina de clasa D Talisman si Talisman Estate.

SUV-ul Renault urmeaza, de asemenea, strategia de reinnoire a design-ului Renault. Noul model este usor recognoscibil ca varf de marca, datorita design-ului frontal care incorporeaza logo-ul Renault proeminent in centrul grilei cromate.
 

Renault Koleos va fi produs in doua uzine - Busan din Coreea de Sud pentru toate pietele, cu exceptia Chinei, si la Wuhan pentru piata chineza.

Grupul auto francez Renault, care tocmai a inaugurat prima sa uzina din China, trebuie sa faca fata unei concurente puternice si sa-si adapteze preturile in consecinta, a declarat luni pentru AFP un responsabil al grupului francez cu ocazia Salonului auto de la Beijing, scrie Agerpres.

"Trebuie sa ne adaptam. Presiunea concurentiala este mai puternica la fel ca si presiunea asupra preturilor", a recunoscut François Provost, presedintele societatii mixte Dongfeng Renault, care produce si comercializeaza modelele 4x4 urbane Captur si Kadjar.

"Este o piata foarte complicata care se misca rapid. Marcile locale cresc puternic. Insa in Kadjar avem un produs bun cu care Renault poate sa porneasca in China, avand in vedere ca segmentul SUV-urilor continua sa creasca puternic", a adaugat Provost.

La randul sau, directorul general de la Renault, Carlos Ghosn, s-a declarat optimist cu privire la sansele ca Renault sa patrunda pe aceasta piata, chiar daca cresterea sa a incetinit in ultimi 10 ani.

"Sunt foarte increzator. Cred ca partea industriala a proiectului nostru a reusit foarte bine, pentru ca lucram impreuna cu Nissan. Astazi miza este in principal comerciala, sa continuam sa dezvoltam reteaua astfel incat sa ne crestem rapid planul de vanzari", a spus Carlos Ghosn.