"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem in vedere sa aducem din nou, aici, aceasta masina", a declarat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault. Grupul francez are cu M&M un acord de licenta, insa acesta va expira in trei luni.

Loganul este vandut in India sub marca Mahindra-Renault. Iar in trei luni, masina va fi distribuita doar de Mahindra, iar brandurile Ranualt şi Logan vor fi scoase din denumirea maşinii.

Motorul si sistemul de transmisie vor fi in continuare furnizate de grupul francez.

Mahindra lucreaza la un concurent pentru Logan

Surse citate de Business Standard spun ca cei de la Mahindra ar putea lansa o versiune de Logan, mai mica decat modelul actual care are 4 patru metri. Si asta pentru ca legislatia locala prevede ca pentru masinile mai mici de patru metri se platesc taxe locale de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urca la echivalentul a 22% din valoarea masinii.

Renault si M&M au infiintat in 2005 o companie comuna, Mahindra Renault, pentru construirea Loganului. Grupul francez s-a retras in aprilie 2010 din acest parteneriat, din care detinea 49%.