”Pionier pe segmentul SUV-urilor urbane, Captur s-a vândut în 1,2 milioane de unităţi de la lansarea sa în 2013. A devenit rapid un bestseller în segmentul său, atât în Franţa, cât şi în Europa. A păstrat această poziţie şi anul trecut când s-a vândut în peste 230.000 de unităţi în întreaga lume”, se arată în comunicat.

Lansarea Noului Captur face parte din planul strategic al Groupe Renault Drive the Future (2017-2022) şi este unul dintre modelele sale cheie. Vândut pe toate continentele, noul Captur va fi fabricat în China, o regiune strategică pentru Groupe Renault. Acesta are acum acelaşi nume pe fiecare piaţă, inclusiv în Coreea de Sud, şi este comercializat sub marca Renault.

Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18 inch (în funcţie de versiune) şi un ampatamentul mărit (2,63 m sau +2 cm). În total, 11 culori de caroseriei, 4 culori de plafon contrastante şi 3 pachete de personalizare externă vor fi disponibile la momentul lansării, oferind un potenţial de 90 de combinaţii posibile.

Noul Captur propune o gamă mai largă de motoare pe benzină şi diesel, reproiectate în mare măsură. Împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare oferă o gamă de putere mai mare: de la 100 la 155 CP pentru benzină şi de la 95 la 115 CP pentru diesel.