La randul sau Renault, criticat pentru ca unele din modelele sale au depasit normele de emisii de CO2 si oxizi de azot, a promis luni seara ca in urmatoarele saptamani va prezenta un plan tehnic privind reducerea diferentelor intre emisiilor vehiculelor sale in conditii reale si cele din normele de omologare.  

"Renault s-a angajat sa recheme in service peste 15.000 de vehicule pentru a le verifica si a le regla in mod corect astfel incat sistemul de filtrare sa functioneze in toate conditiile de temperatura", a declarat marti Segolene Royal pentru RTL, transmite Agerpres.

"Noile autovehicule trebuie sa respecte normele, iar lucrurile pot fi corectate rapid deoarece pentru a regla in mod corect un motor este nevoie de o jumatate de zi", a adaugat Segolene Royal.  

Guvernul francez a infiintat o comisie guvernamentala pentru a testa emisiile poluante a 100 de automobile, dupa ce Volkswagen a recunoscut ca a echipat 11 milioane de motoare diesel cu un software care falsifica emisiile poluante.  

Saptamana trecuta, guvernul francez a anuntat ca 11 vehicule, provenite atat de la producatori francezi cat si internationali, au fost testate, iar rezultatele au aratat ca niciun alt producator, in afara de Volkswagen, nu a utilizat un software care sa falsifice rezultatele testelor de poluare.

Insa rezultatele au aratat ca emisiile unor automobile Renault, alaturi de alte automobile produse de constructori straini, depasesc limitele privind emisiile de dioxid de carbon si oxizii de azot.