"Repozitionarea grupului va dura cu certitudine 2-3 ani si va fi un proces dificil" ,a explicat seful VW, intr-un interviu in Wirtschaftswoche.  

Matthias Mueller sustine ca ar prefera ca VW sa-si depaseasca rivalii in privinta profitabilitatii si mai putin in cea a vanzarilor, dupa ce, anul trecut, compania germana a vandut pe plan global peste zece milioane de vehicule.  

"Din punctul meu de vedere, recordurile de vanzari nu sunt atat de importante", a explicat seful VW.  

El a dat asigurari ca va incerca sa continue expansiunea modelelor diesel in SUA, a doua mare piata auto din lume.

Saptamana aceasta, Matthias Mueller va calatori in SUA pentru prima data de cand a inceput scandalul emisiilor, in octombrie 2015.  

Luni, Departamentul american al Justitiei si-a anuntat intentia de a cere despagubiri VW pentru instalarea ilegala a softului care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Daunele pe care ar urma sa le plateasca Volkswagen, alaturi de subsidiarele sale Audi si Porsche, s-ar putea ridica la miliarde de dolari. Analistii estimeaza ca amenzile ar putea depasi 90 miliarde de dolari.