Proiectia e complexa si trebuie gandit fiecare cadru.

Un model 1:1 a fost expus pe un podium cu o panza in spate. Noul 911 e o copie dintr-un material pe care se poate proiecta imaginea. Tot procesul de la schita la asamblare si miscare a fost proiectat fix pe masina si pe ecranul din spate astfel incat totul pare real. Efectul uimitor apare atunci cand autoturismul e in "miscare", desi nu se misca. Evenimentul a fost conceput pentru lansarea noului 911 si mai ales a noului model de curse GT3 Cup.

Pana acum, ultraextremul GT3 s-a vandut in 2400 de exemplare din ’98 incoace.

Proaspatul 911 GT3 are un motor de 3,8 litri care scoate 460 de cai, cu 10 mai multi decat modelul anterior – 997 GT3 RS. Cutia automata are sase viteze. Jantele dintr-o bucata au pe ele cauciucuri Michelin de 27 de cm latime pe fata si 31 pe spate, cu 20, respectiv 10 mm mai late decat modelul trecut.

Porsche GT3 Cup are un sistem nou de franare, cu discuri de 38 de cm, si 6 sau 4 pistoane pe fata/spate.

Pilotii de teste au spus toti ca masina este mult mai usor de dus la limita si ca e foarte balansata din punct de vedere al repartitiei maselor.

911 GT3 Cup are si o cusca de protectie la interior mult mai buna. Scaunele au un design care imbraca mai bine pilotul de sus pana jos, iar in plafon este un hublou pentru ajutor imediat in caz de accident sau alta urgenta.

Orice Porsche complet si gata de circuit este asamblat la Zuffenhausen, fabrica din Stuttgart. Tot acolo se fac si modelele de strada. Apoi, masina intra pe mainile unui pilot cu stiinta care o testeaza pe circuit, la centrul din Weissach pentru utlimele setari inainte sa ajunga la clienti. Toate astea au insa un pret enorm, dar pe masura puterii acestui bolid: 180.000 de euro fara taxe.