"Cu 2,7 milioane de vizite pe site în ultimele 12 luni, România este numărul unu în Europa în ceea ce priveşte vizitele pe platforma noastră. Acest interes puternic pentru camioane, utilaje de construcţii sau tractoare arată că, pe plan local, industria agricolă, cea a construcţiilor şi transporturile sunt robuste. De asemenea, putem vedea cum criza nu numai că a accelerat procesul de digitalizare în aceste industrii, ci a ajutat oamenii să găsească alternative mai sigure şi mai eficiente la activităţile offline. Suntem bucuroşi să fim la dispoziţia celor care au nevoie de astfel de servicii în această perioadă neobişnuită", spune Nadja Sorgel, director general al Tradus.com, potrivit Agerpres.

Cumpărătorii români provin din sectorul transporturilor, iar, în general, vizitatorii din România sunt interesaţi în principal de achiziţia vehiculelor comerciale.

Astfel, majoritatea utilizatorilor de pe plan local caută utilaje din industria transporturilor (55% din cerere), în timp ce echipamentele pentru sectorul construcţiilor sunt pe locul doi în topul celor mai solicitate echipamente din România (31% din total), iar agricultura este pe locul trei (13%).

De asemenea, sectorul construcţiilor (36% din totalul vânzătorilor) şi sectorul agricol (34%) rămân populare în rândul vânzătorilor în România. În domeniul transportului sunt înregistraţi 24% dintre vânzătorii de pe plan local.

Cu 5,4 milioane de utilizatori în întreaga lume, Tradus.com este, în prezent, una dintre cele mai mari platforme online de vehicule comerciale.