Vizitatorii n-au ramas indiferenti atunci cand au trecut pe langa BMW Pininfarina Grand Lusso Coupe, rodul colaborarii dintre gigantul auto german si o companie din Italia. Conceptul combina forta unui model BMW, gratie motorului V12, cu eleganta italiana - data de interioarele din piele si lemn pretios kauri.

Concurenta i-a facut Opel Monza, un model sport - elegant si spatios. In aceasta masina a viitorului, tabletele au locul lor special in interiorul banchetei si ies la vedere, cu ajutorul unui buton.

Boris Jacobs, designer-sef Opel: "Foarte important, prin acest model am vrut sa spunem: "Opel a revenit!". Am vrut sa revenim in atentia lumii".

Cei de la Renault se mandresc cu modelul Twin Z, o... jucarie pentru adulti. Pentru aceasta masina, constructorul a colaborat cu un designer britanic. El este cel care a ales combinatia electrizanta de culori - albastru Klein si verde aprins.

Alex Breun, director de creatie Renault: "Am ales linii simple cu accente jucause, gratie luminilor si un interior minimalist. Din 2010, avem o noua strategie, incercam sa reducem prapastia dintre masinile produse in masa si masinile concept".

Sud-coreenii de la Kia au adus la Paris modelul Kia Provo - o masina in doua usi, masiva, care pastreaza insa alura sport. Provo este un hibrid puternic, care pentru deplasarile in oras poate folosi insa doar motorul electric.

Pentru cei care vor sa "zboare" pe sosea, Icona Volcano este gata de plecare. Bolidul creat de o companie din Shanghai si un inginer de Formula 1 ajunge la 200 de kilometri pe ora in mai putin de 10 secunde.