Unul dintre calatorii afectati a fost premierul Ciolos, a carui aeronava a ajuns la destinatie mai tarziu cu o jumatate de ora.

Companiile aeriene low cost profita de situatie si intra tot mai agresiv pe piata. Mai nou, Tarom are concurenta puternica nu doar pe rutele externe, ci si in tara.

Avem deja patru companii care fie opereaza curse interne, fie au anuntat ca o vor face pana la sfarsitul anului. BlueAir a fost prima care a spart gheata curselor domestice. Zboara deja spre Iasi, iar in cateva luni va ateriza si la Cluj.

"Am anuntat deja suplimentarea frecventelor pe Iasi, deja de la doua frecvente pe zi se trece la trei pe zi", spune Tudor Constantinescu, reprezentant Blue Air.

Si Wizz Air a anuntat ca introduce avioane pe ruta Bucuresti-Cluj.

Ryanair va introduce o cursa din Bucuresti spre Timisoara. Chiar directorul general Ryanair a venit la Bucuresti pentru a face anuntul.

"Vrem sa incepem la timp, ia loc. Decolam la timp spre deosebire de premierul vostru care zboara cu Tarom si intarzie des. Anuntam doua rute noi la iarna. Una la Atena si alta de doua ori pe zi intre Bucuresti si Timisoara", a spus Michael O'Leary, CEO Ryanair.

Chiar ministrul Transporturilor a recunoscut in Parlament ca Tarom are probleme grave.

"Corpul de control al Ministerului Transporturilor este la TAROM pentru a analiza in afara de aspectele tehnice, aspectele care in ultimele zile au generat intarzieri chiar si de doua trei ore", spune Dan Costescu, Ministrul Transporturilor.

Paradoxal, Tarom are probleme in conditiile in care alte companii aeriene considera ca este loc de crestere.

Anual, pe Aeroportul Henri Coanda trec zece milioane de pasageri. Judecand dupa lipsa de aglomeratie de pe noul terminal, companiile aeriene considera ca aeroportul ar avea o capacitate de 20 de milioane de pasageri. Adica intreaga populatie a Romaniei.

In acest moment, Tarom opereaza pe sapte curse interne. Conducerea companiei a anuntat ca in acest an nu va mai avea pierderi, insa profitul va fi zero.