Oficialii Tata vor mai intai sa intre cu acest model pe pietele din Taiwan, Thailanda si Sri Lanka, unde masina va fi vanduta cu peste 5.000 de dolari.

“ Vom intra pe aceste piete. Nano este un diamant brut care trebuie slefuit”, a declarat Carl-Peter Forster, directorul executiv al Tata Motors.

Extinderea pe pietele din Taiwan si Thailanda reprezinta doar o prima etapa in strategia de vanzari a producatorului auto indian. Planurile ulterioare includ exporturi in tari precum Turcia, Brazilia si Romania, potrivit unor surse citate de The Telegraph-Calcutta.

De altfel, oficialii Tata Motors au anuntat inca din 2010 ca strategia pe acest an prevede lansarea modelului pe pietele din Europa, sub denumirea de Nano Europa. Masina ar urma sa fie vanduta aici cu aproximativ 5.000 de euro, dar va fi modificata substantial pentru a putea indeplini normele de siguranta de aici.

Masina va fi mai lunga si va include sisteme de securitate precum ABS, ESP si airbag-uri.

Motorul Nano Europa va fi in trei cilindri, fabricat din aluminiu, va dezvolta 60CP si va fi compatibil cu normele Euro5. Transmisia va fi in 5 trepte, iar directia va beneficia de sistem servo.