Campania vizeaza modelele Prius produse incepand din martie 2009, a declarat purtatorul de cuvant al companiei, Brian Lyons.

Toyota a vandut peste 3,6 milioane de autoturisme Prius pana anul trecut, incepand din 1997, cand a fost lansat primul model, potrivit datelor companiei.

Grupul japonez estimeaza profit record pentru anul fiscal 2013-2014, care se va incheia in martie, datorita deprecierii yenului.

In ultimii ani, campaniile numeroase si masive de rechemari pentru remedierea a diverse defectiuni au deteriorat imaginea Toyota ca lider in ceea ce priveste calitatea si siguranta.

Problema software a modelelor Prius poate cauza, in anumite conditii de condus, supraincalzirea unor piese ale sistemului de propulsie hibrida, provocand declansarea unui sistem de siguranta care incetineste automobilul si poate opri propulsorul. Toyota nu a primit reclamatii referitor la vreun accident cauzat de aceasta eroare.

Toyota a vandut anul trecut 9,98 milioane de autovehicule la nivel modial, in urcare cu 2,4%, urmata de Volkswagen, cu 9,73 milioane, si General Motors, cu 9,71 milioane.