Planul pe termen lung are sustinerea presedintelui Toyota, Akio Toyoda, a spus Templin. 

"Akio considera ca fiecare generatie merita sa aiba o masina precum LFA, asa ca vom construi un LFA pentru generatia de astazi. La un anumit moment, ar putea fi o noua masina speciala pentru o alta generatie", a spus Templin, fara alte detalii. 

Conceperea unui nou LFA nu este iminenta, iar o noua generatie ar putea aparea peste 30 de ani, a spus purtatorul de cuvant Bryan Lyons. 

Modelul LFA cu doua locuri a fost un proiect derulat pe parcursul a 10 ani, care a motivat inginerii de la Lexus, a imbunatatit reputatia brandului si a influentat munca la modelele premium pe care compania le-a introdus de atunci. 

Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, a beneficiat prin LFA de un model capabil sa concureze cu branduri precum Porsche (Volkswagen), Ferrari (Fiat) si Mercedes-Benz (Daimler). 

Lexus a transformat in acest an piata automobilelor de lux din Statele Unite, intr-una dominata de trei branduri majore, versiunile reproiectate ale sedanului IS si SUV-ul GX contribuind la reducerea distantei fata de Mercedes-Benz si BMW. 

LFA provine din conceptul unui coupe de 120.000 de dolari, iar automobilul a devenit tot mai costisitor ca urmare a tehnologiei si functiilor introduse. 

Lexus a prezentat coupe-ul concept LF-LC la salonul auto de la Detroit din 2012, dar compania nu l-a transformat intr-un model de productie.

Intrebat daca Lexus va face acest pas, Templin nu a confirmat sau infirmat acest lucru. 

"Reactia de la acea conferinta de presa a fost mai puternica fata de orice alta masina pe care am prezentat-o vreodata. Am fost uimit de reactia oamenilor la acea masina", a spus Templin. 

Toyota a numit pentru prima oara un designer care sa conduca brandul Lexus, prin promovarea in acest an a lui Tokuo Fukuichi. 

Compania japoneza a introdus primul motor turbo la un model Lexus, NX, lansat pe piata japoneza in aceasta saptamana, in timp ce modele sport coupe RC si RC F vor intra la vanzare in SUA, in noiembrie. 

Lexus are ca obiectiv vanzarea a 550.000 de vehicule in acest an, fata de 523.000 in 2013. Circa jumatate din vanzarile brandului din 2013 au avut loc in Statele Unite, unde livrarile au urcat cu 12%, la 273.847 de vehicule. 

Vanzarile Lexus pe piata americana sunt peste tinta Toyota si sunt pe cale sa depaseasca 300.000 de unitati in acest an, a declarat saptamana trecuta Jeff Bracken, directorul general al brandului pentru SUA.