"Mercedes-Benz si-a continuat in februarie drumul spre succes, cu o contributie majora din partea SUV-urilor si a masinilor compact", a afirmat Ola Kallenius, seful Departamentului de vanzari, potrivit Agerpres.

Cererea ridicata pentru noile SUV-uri si modelele compact Mercedes-Benz in Europa, China si SUA a majorat vanzarile brandului cu 14% in primele 11 luni din 2015, la nivelul record de 1,69 milioane de vehicule. Livrarile din perioada ianuarie - noiembrie 2015 sunt mai ridicate decat cele de pe parcursul anului trecut.

Luna trecuta, vanzarile din China, cea mai mare piata a Mercedes-Benz, au urcat cu 39%, la 36.313 vehicule, in timp ce in primele 11 luni din 2015 avansul a fost de 33%, sau 335.688 modele. Obiectivul companiei era sa vanda anul acesta peste 300.000 de vehicule pe cea mai mare piata auto din lume.

Obiectivul strategic al Mercedes este sa redevina lider mondial pe piata automobilelor de lux, o pozitie pe care a pierdut-o in fata BMW in 2005, iar in 2011 a cazut pe locul al treilea, dupa Audi.