Producatorul german de masini de lux, detinut de grupul german Daimler, a anuntat luni ca a vandut 429.602 vehicule in T1.  Avansul vanzarilor s-a accelerat in martie, cand cresterea fata de aceeasi luna a anului 2014 a atins aproape 16%. 

"Mercedes-Benz a inregistrat in martie cele mai bune vanzari lunare si cel mai bun trimestru din istoria companiei", a declarat Ola Kallenius, membru in board-ul Mercedes insarcinat cu marketigul si vanzarile Mercedes-Benz Cars. 

Cei trei mari producatori germani de vehicule premium se afla intr-o cursa stransa pentru pozitia de lider al pietei. 

Audi, divizie a Volkswagen, ameninta sa il depaseasca pe liderul actual BMW, dar Mercerdes-Benz inregistraza o crestere mai mare a vanzarilor fata de concurentii sai, fiind posibil sa urce de pe locul al treilea. 

Mercedes-Benz se afla in mijlocul unei ofensive de lansare a unor noi produse, intre care modelul CLA Shooting Brake in 28 martie, obiectivul fiind sa urce pe primul loc pana in 2020. 

Datele bune raportate de Mercedes-Benz au fost sustinute de cresterea pietei in Europa, unde vanzarile au urcat cu 16% in primul trimestru, la 187.284 automobile, si China, cu un avans al vanzarilor de 17%, la 78.183 de unitati.  Vanzarile Mercedes-Benz in Statele Unite au avansat cu 9,2%, la 29.921 de vehicule in martie, iar in primul trimestru cu 7,6%, la 78.156 de unitati.  BMW si Audi urmeaza sa publice datele referitoare la vanzarile din martie in urmatoarele zile.

Singurele anvelope care primesc calificativul "foarte recomandate" de la expertii germani