In China, livrarile de autovehicule au crescut cu 31,9% in 2014 fata de anul precedent, ajungand la 734.000 de unitati. Prin comparatie, grupul european a vandut 638.000 de unitati in Franta, relateaza Bloomberg. 

Inmatricularile de autovehicule noi au urcat cu 8,1% anul trecut comparativ cu 2013, la 1,76 de milioane de unitati, datorita succesului modelelor Peugeot 308 si C4 Cactus. 

In schimb, vanzarile grupului au scazut cu 34% in America Latina, la aproximativ 200.000 de autovehicule, pe fondul incetinirii cresterii economice din Argentina si Brazilia, in timp ce in regiunea Eurasia, care include si Rusia, livrarile Peugeot au coborat cu 41%, la circa 44.000 de unitati. 

Peugeot ar putea reveni pe profit pentru prima oara din 2011, dupa ce a incheiat un parteneriat cu producatorul chinez Dongfeng Motor, pentru a se extinde in afara Europei, si a initiat un program de reducere a costurilor prin restructurarea operatiunilor din Rusia si America Latina. 

Actiunile Peugeot au avansat cu pana la 1% pe bursa de la Paris, dupa anuntul privind vanzarile de anul trecut. Titlurile producatorului auto au crescut cu 20% in ultimele 12 luni, valoarea estimata a companiei situandu-se la 8,52 miliarde de euro. 

Volkswagen, cel mai mare producator auto european, a anuntat luni ca a vandut peste 10 milioane de autovehicule anul trecut, pentru prima oara in istoria companiei, atingand acest obiectiv cu patru ani mai devreme decat planuise initial. Vanzarile grupului german au urcat cu 4,2% in 2014 comparativ cu anul anterior, la 10,14 milioane de unitati, datorita cresterii livrarilor inregistrate de marcile de lux Audi si Porsche si a extinderii brandului Skoda.