Campania se desfasoara pe www.mediafax.ro/20ani, unde utilizatorii au sansa de a calatori in timp, recapituland evenimentele majore care au marcat istoria ultimilor 20 de ani si care au fost relatate de Mediafax.

De la mineriada din 1991 si isteria generata de concertul lui Michael Jackson in 1992 la uralele galeriei pentru echipa nationala de fotbal din 1994 si prima alternanta la putere din 1996, de la vremuri mai bune pentru Romania, cu aderarea la NATO si UE, la momente dificile precum recesiunea, toate sunt reunite pe site-ul campaniei intr-o calatorie in timp cu viteza informatiei.

Tot pe www.mediafax.ro/20ani, in sectiunea “Like-a-Year”, utilizatorii au posibilitatea de a da “Like” anului care le-a placut cel mai mult, cel cu care se identifica sau care le trezeste cele mai multe nostalgii. In plus, pot comenta anul preferat pe pagina “Like-a-Year” de pe Facebook.

Cei care vor intra pe site-ul dedicat campaniei vor putea afla intreaga istorie a transformarilor prin care a trecut Mediafax de la infiintare pana in prezent. De asemenea, vizitatorii site-ului vor gasi si declaratii ale jurnalistilor Mediafax care povestesc ce inseamna pentru ei presa si lucrul intr-o agentie de presa, precum si amintiri interesante sau amuzante din cariera lor.

Campania aniversara “Mediafax – 20 ani” se va incheia printr-un eveniment special, o gala premium in care Mediafax va face o noua incursiune inedita in istoria ultimilor 20 de ani si va premia personalitati care au facut ceva memorabil si valoros pentru romani.