''Pentru informatii referitoare la documentatia pentru ajutoarele cu faina si zahar pentru o matusa, nu stiu ce sa va zic. Va dau doua numere de la asistenta serviciului social”, sau “Pentru documentatie pentru mansardare nu stiu ce sa va zic. Noi oferim informatii generale, nu pe un domeniu anume."

Asa suna raspunsurile pe care le dau angajatii call-center-ului timisorenilor care vor sa afle informatii.

Cu alte cuvinte omul ori pleaca buimac, asa cum a venit, ori merge tot la reprezentantii primariei, desi in mod normal acesti angajati ar fi trebuit sa usureze munca functionarilor.

 "Au toata baza noastra de date a primariei si oricine suna la call-center poate sa primeasca orice fel de informatie legata de activitatea municipiului Timisoara. Au program de 14 ore pe zi. Costurile ar fi fost mult mai mari daca s-ar fi facut in cadrul primariei acest serviciu", explica Flavius Boncea, purtatorul de cuvant al Primariei Timisoara.

Pentru asa zisa economie, primaria plateste firmei care are acest call-center 860.000 de lei, pentru patru ani.