Pentru ei, vanzarile mai mari de lenjerie intima si cafea, plus numarul mare de operatii estetice sunt tot atatea semne incurajatoare ca suntem pe drumul cel bun.

Specialistii au destule motive de bucurie. Mai exact, zece. Primul dintre indicatorii care arata ca economia isi revine este situatia vanzarilor la lenjerie intima pentru barbati.

Daca barbatii dau mai multi bani pe lenjerie intima inseamna ca au de unde, spun economistii.

Situatia arata la fel de promitator daca ne uitam si peste vanzarile de... prajituri. Cercetatorii au observat ca in perioada de recesiune restaurantele au mai putini clienti care, de obicei, sar peste desert. Dar, in ultimele luni, cifrele s-au indulcit si au crescut.

Si proprietarii de cafenele sunt fericiti. Clientii care i-au ocolit in ultimii ani au revenit. Sa nu uitam ca, potrivit specialistilor, cei care vor sa taie din cheltuieli renunta in primul rand la cafeaua cumparata in oras.

Vesti bune vin si din partea companiilor de mesagerie, care fac tot mai multe livrari.

Si taximetristii sunt mai ocupati, semn ca oamenii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru a calatori confortabil. Iar americanii amatori de golf se plang de aglomeratia de pe terenuri.

Cazinourile americane au revenit si ele pe plus. Veniturile au crescut cu 3% in ultimul an.

Daca tot se simt mai siguri pe finantele lor, oamenii se despart mai repede. Avocatii specializati in divorturi spun ca au mai mult de lucru, dupa ce in 2009 afacerile le-au scazut cu peste 50%.

Si internetul ne da amanunte relevante. Oamenii cauta tot mai rar informatii despre ajutorul de somaj si asistenta sociala.