Peste jumatate dintre cei intervievati au admis ca nu ajung la timp pentru intalniri sau alte evenimente legate de serviciu, cel putin o data pe saptamana. 

Un britanic din zece a marturisit ca a intarziat la interviul de angajare, in timp ce 11% dintre ei au spus ca managerierea proasta a timpului a dus la pierderea unor clienti importanti. 15% dintre angajati au recunoscut ca au performat foarte slab in timpul sedintelor, dupa ce au intarziat, in timp ce aproape jumatate au afirmat ca acest fapt a afectat si activitatea colegilor.  82% dintre ei sunt de acord ca sa intarzii la locul de munca este neprofesional.

590.000 de britanici intarzie zilnic la serviciu. Fiecare pierde 97 de minute pe luna din orar, iar asta costa angajatorii 305 lire sterline pe cap de angajat/ pe an. 

Principalele motive oferite de britanici pentru numeroasele minute de intarziere sunt: traficul aglomerat, rezultat in urma lucrarilor de strada ( 41%), intarzierile mijloacelor de transport in comun (29%), circumstante neprevazute precum:  starea de sanatate proasta (25%), conditii meteo proaste (18%), somnul de dupa ce alarma ceasului a fost oprita (14%) si uitatul a ceva acasa (12%). 

63% dintre angajati recunoscut ca sunt afectati din cauza stresului rezultat din intarzierea la job, in timp ce 39% spun ca efectele negative post intarziat le-a distrus toata ziua. Trei sferturi marturisesc ca s-au simtit vinovati pentru ca au intraziat, iar jumatate, ca cei din jur si-au pierdut respectul fata de ei. 

Studiul a mai scos la iveala si faptul ca sunt necesare 49 de minute pentru ca o persoana sa se simta calma si sa aiba situatia sub control dupa ce a intraziat. 

Psihologul Cecilia d'Felice a declarat: "Costul intarzierii pentru economie este urias, dar si mai mare este impactul negativ pe care il poate avea asupra performantelor companiei, moralului echipei si productivitatii

Directorul Heathrow Express, Keith Greenfield, a spus la randul sau: "Timpul inseamna bani, iar cand este vorba de intalniri de afaceri, punctualitatea si viteza sunt esentiale".

Studiul a fost realizat de Heathrow Express, pe un esantion de 1000 de angajati.