Chiar daca multi s-au grabit sa anunte moarte print-ului, iata ca cei de la Business Insider nominalizeaza ziarul New York Times printre brandurile media care vor exista si peste 10 ani.

Si asta pentru ca numele si produsul in sine sunt pur si simplu prea valoroase pentru a disparea complet. Structura redactiei va fi, insa, diferita si vor fi si mai putini angajati.

Reteaua de micro-blogging Twitter se numara si ea printre suporturile media care vor distribui stirile si peste 10 ani.

Platforma are un rol tot mai important in relatarea evenimentelor de la fata locului, utilizatorii putand incarca poze si inregistrari direct.

Nu trebuie sa uitam legendara poza cu avionul prabusit in SUA, in lacul Hudson is care a facut inconjurul lumii.

Google va continua sa influenteze peisajul media. Platforma de stiri dedicata Google News ar putea fi integrata in noua retea sociala a companiei Google+ si va avea acces la o audienta tot mai mare.

Reteaua sociala Facebook este deja una dintre cele mai importante platforme de distributie a informatiilor. Cu 750 de milioane de utilizatori, serviciul va oferi pe viitor stiri si informatii relevante pentru fiecare internaut, in functie de interesele si de zona in care locuieste.

Agentia de stiri Bloomberg nu isi va pierde nici ea din relevanta, atat timp cat va difuza informatii de business mai bune decat cele ale competitorilor. In plus, ea se va dezvolta si in mediul digital, lucru ce o va diferentia de competitori.

Citeste si:

Der Spiegel: Focul a fost stins cu foc. Lumea se indreapta spre faliment

O despartire de 50 de milioane de dolari. De ce ii cere fosta iubita bani investitorului George Soros