In aceasta perioada au fost achizitionate peste 350.000 de vouchere pentru reduceri, valoarea medie a tranzactiilor urcand din ianuarie cu 75%, la peste 70 de lei. „De la inceputul anului, am inregistrat o medie lunara de peste 16.000 de utilizatori noi, care au realizat pentru prima data o tranzactie online cu cardul pe site-urile de reduceri. Vorbim despre un ritm de crestere semnificativ, tinand cont de dimensiunea pietei locale, dar avantajul cel mai mare il reprezinta crearea unui obicei printre acesti posesori de carduri pentru achizitiile online”, a declarat Antonio Eram, CEO Netopia Sistem, care detine procesatorul de plati mobilPay.

Tichetele de reduceri cu valori mai mici de 100 de lei reprezinta peste 85% din volumul total de cupoane vandute pe astfel de platforme, in timp ce valoarea acestora se ridica la peste 60% din total tranzactiilor.

„Voucherele cu valoare mai mica de 10 lei reprezinta sub 5% din valoarea tranzactiilor totale inregistrate pe site-urile de reduceri, in timp ce voucherele in valoare de peste 500 lei, contribuie cu peste 12% la valoarea totala a tranzactiilor”
, a explicat Eram.

Topul celor mai scumpe achizitii de pe site-urile de reduceri este dominat de pachete turistice si operatii estetice. „Un utilizator care a achizitionat in 6 luni vouchere in valoare totala de peste 10.000 de lei. Exista si persoane care au cumparat peste 80 de astfel de oferte de pe un singur card”, a adaugat Eram.

Cele mai achizitionate vouchere de reduceri sunt cele pentru restaurante si cafenele, urmate de reducerile pentru saloane de infrumusetare si cele de masaj sau salile de fitness.

Operatorul mobilPay proceseaza mai mult de 90% din totalul platilor online inregistrate pe site-urile de reduceri.

Citeste si

 Instanta a decis: confisca aproape un milion de euro din averea fostului ministru al Industriilor

 Top 10 cele mai mari sisteme de metrou din lume FOTO