Iata care sunt produsele pe care comerciantii din intreaga lume le vand la suprapret, in functie de oportunitati:

1.  Popcornul si dulciurile vandute in salile de cinema

2.  Medicamentele prescrise pe reteta

3.  Bijuteriile cu diamante

4.  Salatele vandute in pub-uri

5.  Ramele de ochelari

6.  SMS-urile

7.  Vinul/Sampania din restaurante

8.  Produsele din minibarurile camerelor de hotel

9.  Cafeaua si ceaiul din cafenele/restaurante

10. Gentile de mana

11. Blugii realizati de designeri cunoscuti

12. Produsele de panificatie

13. Cartile postale

14. Caietele scolare

15. Florile comercializate atat de florarii, cat si de magazinele online

16. Saltelele de pat/Piesele de mobilier

17. Cosmeticele

Explicatia economistilor este una foarte simpla: comerciantii profita de cererea mare pentru anumite bunuri ori de oferta redusa pentru acestea in anumite locuri. Intreprinzatorii se bazeaza pe una dintre strategiile „Toata lumea are nevoie de asta”/”La un moment dat va trebui sa-si cumpere”/”O sa le starneasca interesul” si profita de slabiciunea clientilor, apeland la tot felul de trucuri de marketing.

In concluzie, atata timp cat exista cerere pentru aceste produse, vanzatorii vor continua sa le comercializeze la preturi cat mai mari, in vederea obtinerii de profit.