Noile piete pe care va intra agentia sunt SUA, Kuwait, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Indonezia, Filipine, Malaezia si Taiwan. Extinderea are loc datorita existentei unor segmente mari de consumatori cu putere de cumparare si preferinta pentru achizitia online in aceste tari, informeaza compania, printr-un conumicat.

Platile pe site, in noile piete, se vor face in dolari americani. Compania este prezenta pe piata europeana de turism in tari precum Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru.

Agentia activeaza, din 2015, si in Turcia. Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro in Romania, respectiv 21 milioane euro in Turcia, cifra de afaceri consolidata depasind 65 milioane euro.

Paravion este una dintre cele mai importante agentii de turism online din Romania si opereaza pe mai multe piete din Europa de Est si in Turcia, oferind servicii precum rezervari de bilete de avion, vacante, inchirieri auto si hotel.

Paravion este detinuta, din 2010, de fondul privat de investitii GED, care detine in Romania grupul Happy Tour. Fondat in 1996, GED a strans fonduri in valoare totala de 500 milioane de euro, iar in prezent gestioneaza mai multe fonduri in Pensinsula Iberica si Europa de Sud-Est, cu un portofoliu de 23 de companii.