Compania a intrat în insolvenţă la începutul acestui an.

Cu o investiţie minimă, compania, aflată în procedură de insolvenţă în portofoliul CITR, deţine astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca şi colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe judeţe din ţară, printre care: Sibiu, Mureş, Iaşi şi Cluj şi exportă produsele în mai multe magazine din Germania şi Italia”, a informat CITR.

Prin această decizie, Clujana şi CITR estimează o creştere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Clujana însemnă în primul rând istorie şi tradiţie, atât prin prisma longevităţii sale, cât şi prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piaţă şi să cucerim un segment de clienţi neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiţie şi modernitate, esenţial pentru salvarea acestui brand important. Ca şi până acum, CITR îşi propune reintegrarea pe piaţă a brandurilor locale cu potenţial, care să contribuie la stabilitatea economiei româneşti”, a declarat Mariana Boiciuc, partner CITR Cluj.

Administratorul special Clujana, Florin Gliga, spune că deschiderea magazinului online şi extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relaţia cu clienţii.

”Ne propunem să continuăm tradiţia Clujana, dar şi să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înţelegem mai bine piaţa şi că suntem deschişi să ne adaptăm. Avem încredere că aceşti primi paşi deschid un nou drum, de creştere, pentru compania noastră”, afirmă Florin Gliga.

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înfiinţarea tăbăcăriei şi a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălţăminte din Estul Europei timp de mai mulţi ani.