Oficialii Burger King au hotarat sa adopte o noua strategie de marketing, dupa ce au verificat in amanunt fiecare meniu in parte. Totodata, si magazinele lantului au fost regandite pentru reconceptualizare, fiind adaugate imbunatatiri menite sa atraga cat mai multi clienti, scrie Business Insider

La conducerea echipei care s-a ocupat de planul de dezvoltare se afla Steve Wiborg, managerul Burger King in America de Nord. Wiborg le-a spus jurnalistilor americani ca a petrecut mult timp pentru a gasi „reteta” corecta. 

“Cred ca veti fi placut surprinsi de implicarea angajatilor vostri, daca ii veti include in intregul proces de transformare al afacerii, daca ii veti lasa sa ia parte la schimbarile companiei”, a declarat managerul american, citat de Smart Business.

“Sesiunile intensive de brainstorming au durat aproximativ noua luni de zile”, scrie si revista QSR.

Angajatii Burger King au urmarit patru obiective esentiale, potrivit Business Insider. Si anume:

1. Meniul a fost regandit in totalitate. S-au adaugat salate si diverse ingrediente noi, s-au creat combinatii speciale plus multe alte imbunatatiri pentru a stimula consumul.

2. Prin operatiunile desfasurate s-au creat legaturi si echipe noi, care sa duca la perfectionarea muncii in echipa.

3. Au avut loc diverse renovari, printre care s-au numarat sute de restaurante Burger King, care astazi beneficiaza de meniuri digitale, uniforme si ambalaje noi.

4. In ceea ce priveste marketingul, mascota Burger King a fost inlocuita cu celebritati precum Sofia Vergara si Salma Hayek, menite sa atraga cat mai multi oameni.