Miercuri, Neil Golden, managerul de marketing de la McDonald`s a postat pe pagina sa de Twitter urmatorul mesaj: „Ceea ce noi facem acum este sa spunem povestea produselor noastre, de la furnizare, procesare si pana cand ajung in mainile clientilor. Noile spoturi vor fi lansate in luna ianuarie, dar iata aici un mic tease.”

Golden a prezentat un clip de 17 secunde in care un agricultor cojeste un cartof, spunand: „Sunt buni. Asteptati sa vedeti cum vor fi cand vor prajiti la McDonald`s”. Campania publicitara ce va debuta anul viitor va include o serie de spoturi in care advertiserii incearca sa inlature dubiile cu privire la modul de preparare, dar si colectare a carnii de vita si a salatei comercializate in lanturile francizei.

„McDonald`s lucreaza direct cu 250 de furnizori, printre care Cargill, Lopez Foods, Golden State Foods, Simplot, Lamb Weston and Coca-Cola”, adauga managerul.

Campanii publicitare asemanatoare, orientate pe ingredientele produselor si gustul delicios al acestora le-a desfasurat recent si Burger King. Lantul de fast-food a pus accent pe prospetimea legumelor folosite, noteaza Huffington Post.

Intrebarea care se pune este urmatoare: vor avea efect astfel de spoturi asupra celor convinsi ca fast-food-ul este extrem de nesanatos? Spun aceste reclame adevarul consumatorilor sau este vorba doar de o strategie de imagine?

Citeste si:

Predecesorii lui Merkel si Sarkozy. 8 lideri europeni care au salvat continentul de la dezastru economic, de-a lungul istoriei

Cartierul in care vitrinele spun povesti. De ce sunt fascinati trecatorii de magazinele din New York GALERIE FOTO