Centrul de tehnologie DB Global Technology, lansat în urmă cu aproape şase ani la Bucureşti, a determinat Deutsche Bank AG să investească în continuare în dezvoltarea acestuia”, se arată într-un comunicat.

Centrul realizează aplicaţii financiare pentru platforma globală a băncii.

“Creşterea capitalului DB Global Technology reafirmă angajamentul Deutsche Bank pentru România, o economie care a confirmat şi depăşit estimările noastre iniţiale în ceea ce priveşte potenţialul industriei informatice, existenţa unui flux robust de specialişti pregătiţi cât şi o calitate superioară a infrastructurii informatice”, a declarat Mihai Ionescu, Chief Country Officer Deutsche Bank în România.

De la înfiinţare, DB Global Technology a derulat un număr total de 700 de proiecte IT, având o valoare globală de peste un miliard de euro, constând în soluţii inovatoare de tehnologie a informaţiei si aplicaţii software, realizate de cei peste 900 de specialişti, angajaţi şi colaboratori.

”Majorarea de capital este un vot de încredere acordat centrului din Bucureşti şi marchează trecerea la o nouă etapă de maturitate a acestuia, în care complexitatea proiectelor şi creşterea responsabilităţilor vor fi caracteristicile cheie”, mai informează comunicatul.

Capitalul primit va ajuta la dezvoltarea şi consolidarea echipelor, lărgirea şi aprofundarea setului de cunoştiinte, pregătirea cerinţelor specifice viitoarelor proiecte şi creşterea capacităţilor centrului în domeniul inovaţiei.

“Proiectele noastre au impact asupra a milioane de oameni şi firme. Vom continua investiţiile în ceea ce înseamnă un mediu de lucru plăcut: tehnologie, cursuri, ambianţă, iniţiativă personală, proiecte individuale, activităţi sociale şi de dezvoltare personală”, a declarat Marian Popa, CEO al DB Global Technology.

Deutsche Bank este prezentă pe piaţa din România din anul 1998, oferind produse şi soluţii personalizate pentru Corporate, Investment şi Transaction Banking, pentru clienţi corporativi şi instituţionali, precum şi servicii de Private Wealth Management pentru clienţii persoane fizice.