"Astfel, societatea a castigat licitatia organizata de catre Centrala Electrica de Termoficare Govora pentru atribuirea contractului de transport pe calea ferata de carbune tip lignit, pe doua relatii de transport, respectiv statia CF Berbesti, pana la C.E.T. Govora si C.F.R. Alunu pana la C.E.T. Govora. Contractul de transport va fi incheiat pe o perioada de un an, iar cantitatea de carbuni transportata va fi de 2,4 milioane", a anuntat CFR Marfa intr-un comunicat.

Contactate de Mediafax, niciuna dintre cele doua companii, respectiv CFR Marfa si C.E.T. Govora, nu au dorit sa faca publica valoarea contractului.

"CFR Marfa este in continuare constransa sa ia masuri drastice in vederea redresarii activitatii, pentru a avea sansa reintoarcerii la un grafic de crestere normala. In aceasta perioada, piata transportului feroviar de marfa s-a redimensionat, fapt ce duce la o maturizare a acesteia, iar in noile conditii CFR Marfa urmareste dezvoltarea permanenta a relatiilor cu clientii prin fidelizarea si pastrarea celor existenti si atragerea de noi parteneriate, toate aceste fiind posibile doar prin adoptarea unor politici comerciale flexibile", a declarat vineri intr-un comunicat noul director general al CFR Marfa, Dan Valentin Belcea.

Consiliul de Administratie al CFR Marfa a inceput la finele lunii martie procedurile de disponibilizare a unui numar de 2.500 de salariati, in conformitate cu angajamentele Guvernului fata de FMI.

Compania CFR Marfa, controlata de stat prin Ministerul Transporturilor, este cel mai mare transportator feroviar de marfa local, cu afaceri de 208 milioane de euro anul trecut.