1. Apple

Anul trecut, un barbat a cumparat un ipad 2, pe care l-a returnat insa la scurt timp, spunand ca sotia nu a fost de acord cu tranzactia. Pe pachet era lipit un post-it pe care scria "Sotia a spus nu". Povestea a ajuns pana la urechile sefilor Apple, care au decis sa returneze atat banii omului, cat si produsul in sine, pe ambalajul caruia au scris "Apple a spus da".

2. Morton Steakhouse

Mai mult in gluma, un barbat a trimis un mesaj pe Twitter restaurantului Mortons Steakhouse, caruia ii cerea sa i se livreze o friptura cand va ateriza pe aeroport. Cand a aterizat, doua ore mai tarziu, mare a fost surpriza acestuia cand a fost intampinat de un reprezentant al restaurantului, imbracat in frac, care i-a adus specialitatea casei, alaturi de garnitura de rigoare, paine, servetele si tacamuri de argint.

3. Sainsbury’s

O fetita in varsta de numai trei ani a trimis o scrisoare lantului alimentar Sainsbury’s, intrebandu-se de ce specialitatea de paine denumita "tiger bread" se apropie mai mult de modelul petelor de pe corpul unei girafe. Compania a luat propunerea in serios, iar produsul a fost redenumit "giraffe bread".

4. Zappos

Firma de incaltaminte Zappos a aflat ca mama unuia dintre clientii sai suferise de curand un accident, care ii afectase sensibilitatea din picioare. Dupa ce a comandat sase perechi de pantofi, in speranta ca macar una i se va potrivi, femeia a trebuit sa le returneze, explicand si motivul pentru care o face. Compania i-a trimis acesteia un buchet de flori, urandu-i insanatosire grabnica si i-au oferit clientei si mamei acesteia statutul de VIP in cadrul magazinului.

5. Trader Joe’s

Un veteran de razboi in varsta de 89 de ani a ramas inzapezit in urma cu doi ani, fara sa aiba mari provizii de mancare in casa. Fiica sa a sunat la mai multe restaurante din zona care au refuzat sa se deplaseze pana la casa omului. Desi nu fac livrari la domiciliu, cei de la Trader Joe’s au preluat comanda si i-au adus-o barbatului fara sa ii ceara nici un ban.

6. Southwest Airlines

Compania aeronautica a amanat un zbor pentru ca un barbat sa isi poata lua la revedere de la nepotul sau care se afla pe patul de moarte. Baietelul, in varsta de trei ani, fusese batut de catre iubitul mamei sale si se afla in coma indusa. Barbatul se afla intr-o calatorie de afaceri in acel moment si, prins intre doua avioane, a ajuns la poarta de imbarcare la 12 minute dupa ce avionul ar fi trebuit deja sa decoleze. Pilotul, care fusese instiintat prin intermediul companiei de situatie, de la sotia omului, l-a asteptat, spunandu-i: "Nu pot pleca nicaieri fara mine si eu nu am de gand sa plec nicaieri fara tine. Acum, relaxeaza-te, vei ajunge la timp. Si, inca o data, imi pare rau".

7. Amazon

Un client care cumparase un PlayStation pentru fiul sau, de Craciun, a ramas fara jocul pe consola, dupa ce acesta i-a fost furat de pe terasa, din fata usii, acolo unde fusese livrat. Barbatul a contactat Amazon implorandu-i sa faca ceva pentru ca baietelul sa primeasca totusi cadoul mult dorit. Iar compania i-a trimis o noua consola, gratis, chiar inainte de Craciun.

8. Ritz-Carlton

Aceasta este povestea unei familii al carei fiu avea alergii la oua si lapte, asa ca acestia isi aduceau mereu cu ei produse speciale atunci cand calatoreau. Insa, in timpul unei vacante, alimentele s-au stricat pe drum. Managerul de la Ritz-Carlton din Hong Kong a incercat sa gaseasca produse asemanatoare in zona, insa nu a putut. In cele din urma, afland ca acestea se vindeau in Singapore, managerul si-a sunat soacra, care locuia acolo si a rugat-o pe ea sa le cumpere si sa zboare timp de doua ore si jumatate pana la hotelul unde era cazata familia, pentru a le livra.

9. Nordstrom

Anul trecut, un membru al staff-ului de securitate al magazinului Nordstrom a observat o femeie care parea ca se afla in cautarea a ceva, ghemuita pe jos. Aceasta isi pierduse diamantul din inelul de logodna. In scurt timp, aproape toti angajatii magazinului scrutau podeaua, cautand piatra pretioasa. Diamantul a fost gasit in final in sacul cu gunoi al unui aspirator.

10. Lexus

Rechemarea in service a unei masini poate fi o corvoada pentru proprietari, chiar daca reparatia in sine este gratuita. Lexus a rezolvat aceasta problema intr-o maniera proprie in 2006, cand mai multe modele din sedanul ES 350 au fost rechemate in service. Proprietarii au fost invitati la reprezentantii dealerilor auto, unde li s-au inmanat cheile unei masini nou-noute, fara niciun fel de taxa suplimentara. Cu alte ocazii, mecanicii au fost trimisi la locuintele proprietarilor, pentru a repara masina pe loc.