In prezent exista 115 magazine de cartier fixe Mic.ro, iar vineri, 8 octombrie, numarul acestora va ajunge la 120. In octombrie vor fi deschise 32 de unitati, iar in noiembrie si decembrie cate 60.

"O alta directie de dezvoltare a retelei vor fi magazinele mobile, construite pe o platforma de 3,5 tone si dezvoltate cu partenerii nostri de la Casa Auto si Auto Italia", a declarat Dinu Patriciu, citat de Mediafax.

Sasiul si carosarea magazinelor mobile vor fi in responsabilitatea integratorului, respectiv Casa Auto si Auto Italia, care asigura mentenanta, iar magazinele sunt proprietatea Mic.ro.

In octombrie vor fi deschise 80 de magazine mobile, 30 in noiembrie, 50 in decembrie, iar de anul viitor vor fi inaugurate circa 120 pe luna.

"Avem in plan sa ne extindem in toata tara. Ne extindem si in mediul rural, unde deja am inceput prin deschiderea unor magazine la Corbeanca, Snagov si Balotesti. Noi incercam sa dezvoltam niste bacanii, cu baieti de pravalie, cu fete de pravalie si cu ucenici care duc marfa acasa la client", a mai spus Patriciu.

Pe de alta parte, reteaua miniMax Discount va avea un nou brand si va fi repozitionat, urmand sa devina retea de magazine traditionale, a mai spus Patriciu. El a adaugat ca reteaua miniMax a fost cumparata cu scopul de a deveni baza logistica pentru lantul Mic.ro. Astfel, magazinele miniMax vor deservi centrele Mic.ro din vecinatate.

"miniMax isi va schimba complet fata si numele. Va avea un nou brand si va fi repozitionat, dar va avea acelasi caracter de comert traditional ca Mic.ro. Va deveni si el un magazin traditional", a adaugat Patriciu.

Omul de afaceri a mai spus ca afacerea Mic.ro este proiectata pentru a distruge comertul importat si ca cea mai mare dorinta a lui este sa vada acest tip de comert "dand coltul".

"Daca am o dorinta e sa-i vad dand coltul. Comertul importat mimetic din vest ...", a spus Patriciu, referindu-se la lanturile internationale de magazine.

El a adaugat ca isi doreste ca oamenii sa faca o data pe luna sau cat mai rar cu putinta drumuri catre supermarketuri.