Vanzarile la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 4,6% in perioada iunie - septembrie 2015, depasind estimarile analistilor, de 4,3%.

Vanzarile totale au ajuns la 5,64 miliarde de euro.   

La divizia de alimente nutritive pentru copii, vanzarile au urcat cu 11%, datorita majorarii exporturilor spre China, in timp ce analistii se asteptau la un avans de 7,5%.

La divizia de produse lactate proaspete, vanzarile au crescut cu 0,6%, dupa un declin de 1,1% inT2 2015, pe fondul imbunatatirii evolutiei din Europa si al pretului mai scazut al laptelui.  

Danone, cel mai mare producator de iaurt din lume, concureaza pe plan global cu Nestle si Unilever.  

Danone si-a confirmat estimarile pentru 2015 privind o crestere a veniturilor de 4-5% a vanzarilor la magazinele deschise de peste un an si 'un usor avans' al marjelor de profit, de la 12,59% in 2014.  

Luni, actiunile Danone au urcat la Bursa de la Paris cu 1,8%, la 59,34 euro.  

Grupul Danone a demarat investitia in Romania, in 1996, prin achizitia fostei unitati Miorita Fundeni.