In ultimul an, am dezvoltat propriul brand cu ajutorul echipei mele si am incredere in ceea ce cream si producem”, a spus Beckham.

Despre propria linie de lenjerie, sportivul de 36 de ani spune ca parteneriatul cu H&M este ultima veriga din lant, pentru ca avea nevoie de un distribuitor la nivel mondial.

In H&M am gasit partenerul perfect pentru o colaborare indelungata si abia astept ca produsele noastre sa intre in magazine din februarie”, a mai spus fotbalistul.

Spre deosebire de sotia sa Victoria, care creeaza haine de lux si care vinde cu 1.000 de lire sterline o rochie, de exemplu, colectia lui David Beckham se va adresa consumatorilor de masa si se va gasi in 1.800 de magazine H&M din 40 de tari, incepand din 2 februarie 2012.

Lui Beckham i-a venit ideea de a lansa propria linie de lenjerie intima, dupa ce a fost imaginea colectiei Armani.

Simon Fuller, partenerul de afaceri al lui Beckham si managerul acestuia, a declarat ca parteneriatul sportivului cu retailerul H&M este un pas in trecerea de la imaginea de fotbalist, la cea de antreprenor de succes.

Citeste si:

Ce asigurari si-au facut fotbalistii de top?

Din ce mai fac fotbalistii bani in afara de sport. Topul celor mai mari castiguri